Przejdź do koszyka
Koszyk

0 produktów.

0,00 zł

Częste pytania

1. Kiedy otrzymam towar, jeśli zamówię go dzisiaj?

W przypadku złożenia zamówienia danego dnia do godziny 12:00 zamówienie jest realizowane w ciągu 24-48h. W przypadku przelewu czas liczy się od momentu jego zaksięgowania. Czas dostawy paczki przez kuriera wynosi od 1 do 2 dni oraz listonosz od 1 do 3dni. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.

2. Ile kosztuje dostawa?

Cena wysyłki jest różna, zależy od kwoty zamówienia i formy płatności. Pełne informacje o kosztach wysyłki znajdziesz na podstronie: Koszt i czas dostawy.

3. Czy są jakieś dodatkowe koszty?

Nie naliczamy żadnych dodatkowych opłat do zakupionego towaru. Jedynymi kosztami są: koszt towaru + koszt dostawy naliczany wg. cennika zamieszczonego na podstronie: Koszt i czas dostawy .

4. Czy zamawiając kilka produktów naraz zapłacę za kilka przesyłek?

Kupując 2,3,4 lub więcej produktów za przesyłkę zapłacisz tylko raz.

5. Czy można anulowąć zamówienie?

Tak, w tym celu należy niezwłocznie skontaktować się z nami mailowo podając w treści maila nr zamówienia jakie należy anulować bądź skontaktować się z nami telefonicznie.
W przypadku wygenerowania numeru listu przewozowego (wysłania paczki) jej anulowanie nie będzie możliwe. Nieodebrane zamówienia wprowadzają ograniczenia przy kolejnych transakcjach.

6. Jakie są dane do przelewu?

Dane dotyczące przelewu są generowane za każdym razem automatycznie jeżeli wybrana przez nas forma płatności to przelew online (poprzez serwis platnosci.pl).

W przypadku przelewów bezpośrednich płatność można dokonać na poniższy numer konta:
Piotr Ciborowski
Blancz
Zwierki 32
16-060 Zabłudów
Nr. Konta 84109025870000000115441572
w tytule przelewu proszę wpisać nr zamówienia.

7. Czy dane z mojej karty kredytowej są bezpieczne?

Tak, wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych o karcie kredytowej, jakie są w tej chwili dostępne. Naszym partnerem w realizacji płatności kartami kredytowymi i płatności on-line jest firma platnosci.pl.

8. Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście?

Tak oczywiście, zamówienie można odebrać w naszym lokalu - BLANCZ ul. Zwycięstwa 3A, 15-703 Białystok.

9. Jak użyć kod rabatowy?

To bardzo proste wystarczy że dodasz produkt bądź produkty do koszyka i będąc w koszyku wpiszesz kod rabatowy w wyznaczone do tego pole a następnie wciśniesz przycisk "Zastosuj kupon". Po wykonaniu tej czynności pojawia się informacja o przyznanym rabacie. Żeby sfinalizować zamówienie postępuj zgodnie z informacjami pojawiającymi się na ekranie.

Bądź na bieżąco z naszymi promocjami, nowościami!